Zabiegi uroginekologiczne SALUS-TALENT PRO

Wskazania:

• nietrzymanie moczu
  • ostre/przewlekłe bóle uroginekologiczne
  • dysfunkcje seksualne / zaburzenia erekcji
  • przewlekłe zapalenia gruczołu krokowego
  • regeneracja poporodowa
  • wzmocnienie mięśni dna miednicy
    Terapia nietrzymania moczu

Nietrzymanie moczu jest problemem społecznym, który dotyka głownie kobiety, a ryzyko jego występowania wzrasta z wiekiem. Istotą problemu jest niezależny od woli pacjenta wyciek moczu przez cewkę moczową, który w efekcie powoduje problemy higieniczne i utrudnia kontakty
międzyludzkie.

System terapii nietrzymania moczu i schorzeń uroginekologicznych Salus URO generuje stymulujące pole elektromagnetyczne. Specjalnie opracowane parametry pozwalają wywołać optymalny skurcz
potrzebny do regeneracji mięśni. Stymulacja jest swego rodzaju programem treningowy, a Salus URO osobistym trenerem. Trening przebiega niezależnie od zaangażowania, a nawet woli pacjenta.
Terapia jest niesamowicie komfortowa dla pacjenta, ponieważ odbywa się przez cienką warstwę
ubrania.

Stosowanie urządzenia nie jest zalecane u następujących pacjentów chyba, że zostało zlecone przez lekarza prowadzącego.

• Pacjenci z wysoką gorączką.
  • Kobiety w ciąży lub pacjenci w podeszłym wieku.
  • Pacjenci z chorobami serca (w szczególności pacjenci z wszczepionym stymulatorem serca).

ELEKTROSTYMULATOR NA NIETRZYMANIE MOCZU SURE PRO

Profesjonalny dwukanałowy stymulator do wzmacniania mięśni Kegla przy leczeniu nietrzymania moczu (wysiłkowego, z parcia i typu mieszanego) i przy nietrzymaniu kału. 14 programów w tym 3 manualne, 1 przeciwbólowy (TENS) i specjalny program do stymulacji nerwu piszczelowego (TNS) przy NTM z parcia i nietrzymaniu kału.

• Łatwy w użyciu, lekki, bezpieczny, wygodny do zastosowania.
  • 11 programów fabrycznych:
    • STRES1 i STRE2 – do leczenia nietrzymania wysiłkowego
    • URGE i URGE2 – do leczenia nietrzymania z parcia na mocz
    • MIXED, PWF-A i PWF-B – do leczenia typu mieszanego
    • ENDUR – do poprawy wytrzymałości mięśni, tonizowanie
    • SENS – przy leczeniu braku czucia, np. po zabiegu operacyjnym
    • PAIN – uśmierzanie bólu (elektrostymulacja TENS)
    • TIBN – zewnętrzna stymulacja okolicy kostki stosowana przy NTM z parcia i w nietrzymaniu kału (elektrostymulacja TNS).
  • 3 programy indywidualne – pozwalające wybrać własne, niestandardowe ustawienia stymulacji nerwowo-mięśniowej (EMS).
  • Wygodna stymulacja – siła stymulacji zwiększa się stopniowo, co poprawia ogólne odczucia podczas stymulacji i pozwala na jej lepszą kontrolę.

Sure Pro daje bardzo wysoki odsetek wyleczeń lub poprawy stanu zdrowia pacjenta, zależny od zachowanej funkcji mięśni pochwy, mięśni Kegla i nerwu sromowego.
Warunkiem użycia jest zachowanie czucia powierzchniowego śluzówki pochwy.

Nietrzymanie moczu jest chorobą dotyczącą przede wszystkim kobiet po porodach lub zabiegach na mięśniach dna miednicy mniejszej. Dotyczy kilku procent populacji. Leczenie farmakologiczne niesie ze sobą ryzyko działań niepożądanych, zaś operacyjne – ryzyko powikłań. Elektrostymulacja mięśni Kegla jest uznaną metodą leczenia tej przypadłości, bez powyższych działań niepożądanych.

Nietrzymanie moczu po prostatektomii (usunięciu gruczołu krokowego). Elektryczna stymulacja pomaga w leczeniu nietrzymania moczu u mężczyzn po radykalnej prostatektomii (w niektórych badaniach). Korzystaj z tych samych programów, jak do stymulacji pochwy.

Nietrzymanie kału może być wynikiem osłabienia mięśni zwieracza lub ich złego funkcjonowania, a także uszkodzeniem nerwów je kontrolujących. Celem terapii jest, reedukacja zwieracza odbytu i innych mięśni dna miednicy w celu skurczu. Korzystaj z programów wysiłkowych (STRE) lub napinających (np. ENDUR).

Stymulacja przezskórna nerwu piszczelowego (TNS) – stosowana jest w leczeniu ntm z parcia i nietrzymania kału. Badania kliniczne wykazały, że stymulacja TNS elektrodami samoprzylepnymi na powierzchni skóry może być skuteczna, bez konieczności stosowania elektrody wszczepionej. Wykorzystujemy tu dwie elektrody, jedną umieszczamy tuż nad kostką, a drugą 10 cm wyżej

Przeciwwskazania elektrostymulacji:

• rozrusznik serca,