Seksualność

Zabiegi pochwowe z wykorzystaniem radiofrekwencji RF zapewnia kobietom z problemami seksualnymi normalne życie bez bólu i bez ograniczeń. Poprawa następuje od miesiąca do trzech od wykonania zabiegu. Zabiegi trzeba powtarzać 2 i 3 krotnie. Zabiegi trwają około 40 minut są bezpieczne przez większość pacjentek uznawane są za wręcz przyjemne. Pacjentki zaczynają odczuwać korzystny wpływ zabiegu na jakość orgazmu, czy zatrzymanie wypadania narządów miednicy mniejszej, pomagają również w leczenia atrofii pochwy, wysiłkowego nietrzymania moczu, nadreaktywnego pęcherza moczowego, zespołów bólowych miednicy mniejszej. Radiofrekwencja może mieć ogromny wpływ na poprawę jakości życia zarówno pacjentek przed menopauzą, jak i po. Kobiety które właśnie urodziły dzieci i odczuwają objawy luźnej i suchej pochwy można pomóc od razu, zwężając pochwę i przywracając jej wilgotność. Głowica powierzchowna umożliwia rewitalizację warg sromowych i łechtaczki ; ujędrniając je i nadając młodzieńczy wygląd.

Zabiegi aparatem EVA RF

O ZABIEGU

Zabieg innowacyjnym aparatem EVA RF wychodzi naprzeciw potrzebom wielu kobiet. Ten bezinwazyjny i bezpieczny zabieg w znaczący sposób poprawia komfort, stan zdrowia oraz walory estetyczne miejsc intymnych. Zabieg aparatem EVA RF wysuwa się na pierwsze miejsce w rankingu skutecznych i bezinwazyjnych zabiegów w ginekologii estetycznej. W dniu wykonania zabiegu można wrócić do wszelkich czynności dnia codziennego, a także do pełnej aktywności seksualnej. Efekty zabiegu widoczne są natychmiast i utrzymują się przez długi czas.

DLA KOGO?

Zabieg dedykowany jest kobietom, które pragną poprawić jakość doznań seksualnych, ujędrnić i odmłodzić wargi sromowe oraz dla kobiet z tzw. zespołem luźnej pochwy, z nadmierną suchością o pieczeniem pochwy, z zanikowym zapaleniem pochwy, z menopauzalnymi stroficznymi zapaleniami błony śluzowej pochwy, z nawracającymi stanami zapalnymi pochwy, z objawami wysiłkowego nietrzymania moczu.

WSKAZANIA

– trudności w osiągnięciu satysfakcji seksualnej lub chęć spotęgowania doznań

– problemy miejsc intymnych powstałe w trakcie menopauzy

– dotkliwe dolegliwości podczas stosunku płciowego (ból, suchość, swędzenie, podrażnienia)