Karolina Krzywkowska

Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Pedagogiki i Psychologii ( specjalność Psychologia Kliniczno-Wychowawcza Dziecka i Młodzieży oraz Kliniczna Człowieka Dorosłego) oraz psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie całościowego szkolenia do certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). Jestem również jego członkiem.

Staż kliniczny odbywałam w Dziennym Oddziale Psychiatryczno- Rehabilitacyjnym,  w Poradni Zdrowia Psychicznego Psychicznego, Zespole Szpitali Miejskich w Chorzowie ( na oodziałach: ginekologii i położnictwa, rehailitacji neurologicznej, wewnętrznym, geriatrycznym, neuroloigicznym, kardiologicznym).  Doświadczenie zdobyłam również w placówkach   szkolno-oświatowych,jednostkach pomocy społecznej. Zdobytą wiedzę pogłębiam poprzez liczne szkolenia, warsztaty, a także seminaria i konferencje naukowe. Specjalizuje się  w terapii osób z zaburzeniami nastroju  zaburzeniami lękowymi i potraumatycznymi, w

diagnozie psychologicznej (również neuropsychologicznej) i terapii indywidualnej dzieci, młodzieży i dorosłych oraz terapii par, rehabilitacji procesów poznawczych. Pracuję pod stałą superwizją certyfikowanych superwizorów CBT.

Oferuję pomoc osobom które:
– odczuwają smutek lub uczucie pustki
– zmagają się z nadmiernym niepokojem i lękiem
– doświadczają trudności w relacjach
– przeżyły traumatyczną sytuację
– często doświadczają skrajnych wahań nastroju
– czują, że nie potrafią sobie poradzić z trudnościami życiowymi
– mają problemy ze snem
– odczuwają objawy fizyczne (np. duszności, pieczenie w klatce piersiowej, bóle głowy), pomimo braku choroby somatycznej

– mają trudności   z zajściem w ciąże, doświadczajcymi nawychowych poronień
– mają niskie poczucie wartości
– mają trudności z regulacją emocji

W trakcie
terapii poznawczo-behawioralnej  umożliwiam poznanie zależnosci między emocjami, myśleniem i zachowaniem. W trakcie spotkań zajmujemy się nie tylko zmniejszeniem objawów, ale przede wszystkim rzeczywistą zmianą w funkcjonowaniu pacjenta.

Każdy człowiek jest wyjątkowy, dlatego do każdej osoby podchodzę w sposób indywidualny i profesjonalny wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie by metody pracy były dostosowane do charakteru i potrzeb pacjenta. Swoją pracę wykonuję z pełnym zaangażowaniem i radością dając swoim pacjentom poczucie, że znajdują się we właściwym miejscu.